Georgia

Csavargás Kutaisziban, hazaindulás

Az utolsó másfél napomat bóklászással töltöttem Kutaisziban. Próbáltam meglátni a szépet a városban, de sajnos kevés dolgot találtam, ami említésre érdemes lenne. Viszont egy ebéd erejéig összefuthattam tesómékkal, akik éppen akkor érkeztek a városba, amikor én már a repülőtérre készültem.Tovább...

Martvili

Martvili egy csendes kisváros Kutaiszitól negyven kilométerre. A település híres a közelében lévő kanyonról, de egy gyönyörű kolostort is találhat itt az idelátogató.Tovább...

Túra a Bethlemi Hut-hoz

Bár a túrát eredetileg csak a Gergeti Gleccserig terveztem, a Bethlemi Hut látványa épp oly hívogató volt számomra, mint a szirének éneke a mondabeli görög hősöknek, ezért átkeltem a gleccseren, hogy a jutalom sajtos khacsapurimat már a volt meteorológiai állomás tövében fogyaszthassam el.Tovább...

Egy kellemes pihenőnap a Gergetinél

A tegnapi hosszúra nyúlt túra után gondoltam, hogy egy pihenőnapot iktatok be a programomba. A nap nagy részét a Gergeti Trinity Templom környékén töltöttem, ahol próbáltam kipihenni az elmúlt huszonkét nap fáradalmait.Tovább...

Túra a Truso-Völgyben

Nagyon vártam már a túrát a Truso-Völgybe, amiért végül meg kellett szenvedni, de a jutalom ezúttal sem maradt el. Csodás színek, mesés táj és ezernyi apró érdekesség tette felejthetetlenné a napom.Tovább...

Ismerkedés Kazbegi környékével

Az első nap a ráhangolódás jegyében telt a Mount Kazbek lábánál. Délelőtt Tsdo településére látogattam el, majd délnek vettem az irányt. A napba még Stepantsminda felfedezése és a helyi múzeum megtekintése is belefért.Tovább...

Utazás Jerevántól Kazbegiig

Kicsi csapatunk úgy tervezte, hogy Jerevánból Tbilisibe buszozik, és onnan repül haza. Én még maradtam Georgiában egy bő hetet, és visszamentem a Kazbek hegy környékére, immáron egyedül.Tovább...

Tbilisi

Georgiában töltött utolsó két napunkban a főváros látnivalóit vettük sorra. A remek kikapcsolódásról a gyönyörű óvárosi rész, templomok, kénes fürdők, múzeumok, remek éttermek és a kellemes Tbilisi-i éjszaka gondoskodott.Tovább...

Irány Kazbegi!

Visszatértünk a Nagy-Kaukázusba, ezúttal Kazbegi környékére, ahol fantasztikus táj és remek kirándulások szerepeltek a programban. Bár a régió jóval turistásabb, mint Svaneti-felé, a hegyekben trekkingelve itt is megannyi csodára bukkanhatunk.Tovább...

Kirándulások Georgia szívében

A következő három napban Georgia szívében kalandoztunk. A Kutaiszitól Tbilisiig vezető úton számos érdekességgel találkoztunk, majd ellátogattunk még az azeri határnál lévő David Garejaba és az ország keleti, bortelrmerő vidékeire.Tovább...

Kutaiszi és környéke

Georgia megismerését Kutaiszi és környékének felfedezésével folytattuk. Bár maga a város sok szépséget nem tartogat, a környékén kimondottan szép számú látnivalóban gyönyörködhettünk.Tovább...

Meseországban - A Svaneti régió

Hosszú utazás után megérkeztünk a Svaneti régióba, a csodák birodalmába. Ez a Nagy-Kaukázusban fekvő elszigetelt terület nyugodtan jellemezhető a túrázók paradicsomaként. Hatalmas, hófödte csúcsok, óriási zöld hegyoldalak, sebes folyók, könnyen elérhető gleccserek, elhagyatott falvak, megannyi gyönyörű vízesés és persze milliónyi boci várt minket.Tovább...